Bong Town Community Forum Index Bong Town Community
The Palava Hut for the Friends of Liberia

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Little Bug at the Database / Kleiner Fehler in der Datenbank

Post new topic   Reply to topic    Bong Town Community Forum Index -> BC Database
View previous topic :: View next topic  
Author Message
rainmaker
Site Admin

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 6:48 am    Post subject: Little Bug at the Database / Kleiner Fehler in der Datenbank Reply with quote

[deutsche Version ist weiter unten]

Hello,

I just recognized a little bug at the database frontend. To reveive full access you have to enter your email address related at the database.

I just recognized that this entrie has to be case sensitiv. So if you are shure you've entered the right email, don't care and wait two or three days. I am watching the logs and will sent you a mail to grant access.

I will fix this problem as soon as I have the time.

Kind regards
Hermann

------------------------------------------------------

Hallo,

ich habe soeben einen kleinen Bug in den Seiten zu Datenbank entdeckt.. Für den Vollzugriff ist es erforderlich, dass man eine in der Datenbank vorhandene Emailadresse eingibt.

Die Adresse muß derzeit allerdings Case Sensitiv (übereinstimmende Groß-/Kleinschreibung) eingegeben werden. Wenn Ihr also sicher seid die richtige Emailadresse eingegeben zu habe und trotzdem keinen Zugriff erhaltet, dann wartet einfach 2-3 Tage ab. Ich sehe das in den Log-Files und werde Euch dann eine Mailschicken, die Euch einen Zugriff ermöglicht.

Ich werde den Fehler natürlich beheben, sobald ich dafür Zeit finde.

MfG
Hermann
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Bong Town Community Forum Index -> BC Database All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum